7.nädal

Hei, hei.

Tervitused Helenast.

Ja me kolisime jälle. Esmaspäeval saime teada, et peame kolima uude kohta kuna seal peres kus me elasime jäi vanaema väga haigeks. Ta toodi sinna ja siis kõik käivad teda vaatamas ja meile voodikohti ei jätku. Aga nagu ma juba eelnevalt mainisin on meie pere väga lahe ja nad paigutasid meid uude majja. Elame ühes rendikas koos kahe ameerika tudengiga. Nemad meid väga ei sega ja meie neid ka mitte. Kui vahepeal elasin ühe nädala katusekorrusel siis olen nüüd jälle keldrikakand. Väga viga pole elamisel midagi. Voodi on ainult natuke aukus, magan kausi sees. Aga igatahes parem kui mitte midagi.

See nädal siis minu sõitsin selle suve seitsmenda rattaga. Mõtlesin, et ikka väga lahe oleks kui iga nädal uue rattaga sõita saaks. Nimelt purunes mu teisel rattal rehv. Õnneks on pereisal sporditarvete pood linnas, seega ei pea väga muretsema parandamise pärast.

Täna käisin selle suve jooksul esimest korda ujumas. Täitsa mõnus oli. Äkki mõni kord lähen veel. Mõned pildid ka siis väljasõidust, aga siis kohe magama. Peab ennast uueks nädalaks ikka ilusaks magama.

ImageImage

ImageasImage

 

 

Ja selline väike farmer ma olengi 😉

Ilusaid unenägusid!!

 

4 kommentaari “7.nädal

  1. vöga kaunis pöevitus ja üldiselt oled sa lahe mimm !oleme ka sellel vuotal ensimaiset kerta olnud wees ,ole nunn ja katsu rohkem puhata .kas me röögime sikile ka ? jaaaaa . me oleme lollid !!! (jööaeg 4) sind wöga armastawad emme ja isa .meil oli töppidega ongelmaid .

  2. Ma tahtsin ka öelda, et isegi minul ei ole sel suvel veel nii vänksat päevitust olnud 😀 Musidkallidkukerpallid teiselepoole lompi! 🙂

Lisa kommentaar