Juustušnitsel ehk Maali vallutab Ameerikat vol 2

Back in NashVegas ja aeg on jälle USA raamatutega üle valada. Kes oleks arvanud, et tulen siia tagasi. Mina ei arvanud seda eelmisel suve lõpus. Ometigi olen siin tagasi. Ja pean mainima, et ütlemata kodune tunne on. Nashville lõhnab nagu mesi ja õues on tunne nagu oleksid saunas. Aga ega eriti päevavalgust ei näegi. Istun päev läbi kontoris ja teen ettevalmistusi hiilgavaks suveks. Teine suvi on ikka TEINE. Kui eelmine aasta kõik lihtsalt oli olemas- kuskilt kaustast tulid kätte tööload, ja pere kuhu elama tulime oli ka maagilisel väel olemas. Nüüd saan aru, et selle taga on suur töö. Natuke siis nalja ka. Käisime endale USA telefoni nr. tegemas ja selleks kulus ainult 3 tundi. Asjaajamine ja selle kiirus mind enam ei üllata, paneb ainult natuke muigama. Seekord on mul ka 4 lahedat jumpsikut kaasas: Martin, Sandra ja Mariliis on juba kohal ja harjutavad hoogsalt suveks müügiteksti, Mikk jõuab hommeõhtuks. Nad on mul nii toredad. Meie orgi nimi on juustušnitsel, mis sümboliseerib entusiasmi, mida see meeldiv roog ja raamatute müümine meis tekitab. Peale minu inimest on seal veel ka Carolina, tema vend Cristen ja Riivo.Veel üks päev ja siis hakkabki jälle pihta müügikool. Nukid juba sügelevad koputamise järgi. Tuleb frikadelli awesome suvi. 

Šikiš-Mikiš

2 kommentaari “Juustušnitsel ehk Maali vallutab Ameerikat vol 2

Lisa kommentaar